زندگی یک خیمه نشین! :: خیمه نشین

خیمه نشین

دست نوشته های یک خیمه نشین | یادداشت های شخصی امین روستایی

دنبال کنندگان ۳ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
دست نوشته های یک خیمه نشین
موضوعات نوشته ها
آخرین نوشته ها
آخرین نظرات

زندگی یک خیمه نشین!

چهارشنبه, ۱۶ مهر ۱۳۹۳، ۰۷:۴۰ ب.ظ

«زندگی» نمی ذاره زندگی یکنواخت بشه!

می فهمید چی میگم؟

فکر نکنم! باید موضوع رو بازش کنم...

یک روز درس، یک روز کار و یه روز دیگه... عاشقی!!!

همه اینا دست به دست هم میده تا نتونم برنامه‌های روتینم1 رو داشته باشم...

یکیش همین وبلاگ خیمه نشین هست!

تا روی دور وبلاگ نویسی میافتم تغییری توی روند زندگیم رخ میده که تمام فکر و ذهنم رو درگیر میکنه و یکی از چیزایی که این وسط ازش غافل میشم؛ وبلاگ نویسیه!

البته چیزای خیلی مهمتری هم هس که ازشون غافل میشم و از بیانش قاصرم!

... و این خوب نیس!

آدم باهاس تو هر مقطع از زندگی، زندگی کنه!!


باید خودمو اصلاح کنم!

اصلاحات خوبه؛ اگه به نیت قرب باشه!!!

امیدوارم بتونم این خصلت رو در خودم اصلاح کنم...


پ ن 1: دیگه خیمه نشین نیستم! هرچند که گوشه ای از دلم رو توی خیمه جا گذاشتم...

إن شاالله همیشه خیمه برپا باشه...

پ ن 2: حرف برای گفتن زیاد دارم؛ اما وقت، اندک! کاش میتونستم راجبه این همه موضوعات فرهنگی -سیاسی روز کشور و منطقه حرف بزنم... کاش!


1. روتین: [به قول استاد] شما توی فارسی بهش چی میگید؟!!

از اونایی نیستم که مدام کلمات انگلیسی بلغور میکنن! ولی روتین روتینه دیگه!

  • خیمه نشین

زندگی

نظرات  (۶)

سلام. خوندم... خوب مینویسید ولی چه فایده ای داره؟
پاسخ:
سلام؛ ممنون
اما چرا ما آدما برای انجام هر کاری، دنبال فایده و ضررش هستیم؟!!
به قول شاعر:
چون که این دنیا ندارد اعتبار  ::  می نویسم تا بماند یادگار
سلام خیمه نشین سابق!
ما در هر صورت به شما علاقه مندیم
ان شاالله هر کجا که هستی موفق و پیروز باشی
عاشقی رو عشقه
پاسخ:
سلام پاییز من!
نظر لطفته!
راستی؛ از صدای سخن عشق ندیدم خو‌ش‌تر...
  • یا امام حسین(ع)
  • لطف زندگیم به همین تغییر و تحولاتشه!باید در هر لحظه بود و کاری کرد...کاری که بهترینه!و به قول تو به نیت قرب!حالا شاید برنامه ها هم کمی به هم بریزه...
    عشقت بادوااااااام!
    پاسخ:
    بعله! درست میفرمایید...
    عشق تو هم بادوااااااام باد!
    سلام امین جون
    خوبی؟
    دمت گرم بابا مینویسی ها
    پاسخ:
    سلام محمد آقای گل!
    خوشحال شدم که به ما سر زدی؛
    إن شاالله موفق باشی...
    سلام حالا جدی میخوایید کارتون نیمه تموم بذارییید حیف شد کار قشنگی بودامیدوارم به خاطریه گرفتاری خوب سرتون شلوغ باشه باارزوی موفقیت
    سلام
    منم به همین دلیل حدود 9 ماهی هست که ننوشتم....... چقد دلم تنگ شده برای اون روزهااااا
    البته باید در نظر داشت که گذشت زمان اولویت های آدم رو تغییر میده و من از این بابت اصلا ناراحت نیستم.
    موفق باشید. یاحق

    ارسال نظر

    کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
    تجدید کد امنیتی