حذف ویروس یا آنتی ویروس AVASoft Antivirus :: خیمه نشین

خیمه نشین

دست نوشته های یک خیمه نشین | یادداشت های شخصی امین روستایی

دنبال کنندگان ۳ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
دست نوشته های یک خیمه نشین
موضوعات نوشته ها
آخرین نوشته ها
آخرین نظرات

حذف ویروس یا آنتی ویروس AVASoft Antivirus

شنبه, ۳ فروردين ۱۳۹۲، ۰۳:۴۱ ب.ظ

آموزش از بین بردن و حذف ویروس «آنتی ویروس AVA» !

ویروس System Care AntiVirus نیز شبیه همین ویروس است!

AVASoft Professional Antivirus نام یک آنتی ویروس نیست! بلکه یک ویروس است که در زمان گشت و گذار در اینترنت، بی اجازه شروع به اسکن سیستم شما می کند و با ظاهر فریبنده و پیغام های شبیه به آنتی ویروس ها، به کاربر القا می کند که سیستم مورد استفاده وی، ویروسی است و این آنتی ویروس آنها را شناسایی کرده است. در حالیکه این برنامه یک بدافزار می باشد.

ویروس آنتی ویروس avasoft professional antivirus

از زمان فعال شدن این ویروس، نرم افزارهای امنیتی قادر به اجرا شدن نیستند و حتی این ویروس از باز شدن اکثر سایت های اینترنتی نیز جلوگیری می کند.

برای حذف ویروس avasoft و خلاص شدن از شرّ آن، آموزش زیر را دنبال کنید:

- سیستم خود را ری استارت کنید و آن را در حالت SafeMode اجرا کنید.(با زدن کلید F8 در هنگام بوت و انتخاب گزینه Safe Mode)

- با بالا آمدن ویندوز، حال کافیست پوشه ای که این ویروس در آن قرار دارد را حذف  کنید. ویروس avasoft در درایو ویندوز شما و در پوشه ProgramData قرار می گیرد. نام پوشه ای که در سیستم من این ویروس قرار داشت، پوشه 6B0161EC3B0865F300006B00F6EF6A19 بود که شاید در سیستم شما عنوان دیگری داشته باشد!

- راه حل ساده تر آن است که با کلیک راست برروی آیکون این ویروس و انتخاب گزینه Open file location ، آدرس دقیق این ویروس را شناسایی کرده و سه فایل درون این پوشه را حذف کنید.

- با ری استارت کردن سیستم و اجرای ویندوز در حالت معمولی، دیگر اثری از این ویروس مزاحم نخواهید دید!


اگر مشکلی در حذف این ویروس داشتید، در قسمت نظرات بنویسید تا راهنمایی کنم!

نظرات  (۶۹)

  • کاوه عباس نژاد
  • قربان دستت واقعا از یک کابوس وحشتناک نجاتم دادید واقعاً دست مریزاد
    خیلی ممنون بابت کمکتون
    بسیار سپاسگزارم
    بسیار بسیار بسیار بسیار ممنون

    این دیگر چه ویروسی بود
  • همه ی خانواده
  • خداخیرت بده
    سلام
    کامپیوتر من هم دچارش شده !
    اما نمیدونم تو کدوم پوشه هست که برم حذفش کنم.
    چون آبکون هم نداره که برم لوکیشنشو بفهمم...
    خواهش میکنم کمک کنید.
    پاسخ:
    سلام. اگه درایو ویندوزتون c باشه، پوشه 6B0161EC3B0865F300006B00F6EF6A19 رو از آدرس C:\ProgramData حذف کنید.
    بی نهایت ازتون متشکرم
    بابا دمت گرم این ویروس کلافم کرده بود
    Mamnoon az lotfetoon
    کلیدهای f فعال هستند ولی وارد سیف مد نمی شوند کمک
    پاسخ:
    سلام. مطمئن بشید که کلید fn کیبورد شما غیرفعال هست. همچنین در برخی لپتاپ ها نحوه ورود به safe mode متفاوت هست که بستگی به نوع لپتاپ داره.
    موفق باشید
    با سلام، علی رغم عمل به توصیه ی جناب عالی نمی توانیم ویروس آواسفت را حذف کنیم لطفا راهنمایی کنید. با تشکر.
    پاسخ:
    سلام. یعنی شما پوشه موردنظر را پیدا و آنرا حذف کرده ولی ویروس همچنان فعال هست؟!
    خدا پدرو مادرتو واست نگه داره.دمت گرم
    خیلی ممنونم از لطفت . pc من دچار این ویروس شده بود که اصلا اجازه ورود به اینترنت و حتی اجازه حذف و نصب ویندوز رو هم نمی داد با روشی که شما گفتین این ویروس حذف شد. بازم ممنون ممنون ممنون
    مرسی از لطفت
    داداش ممنون
    راحت شدم از دستش
    سلام من قبل از این که این مطلبو بخونم پوشه ها رو همینطوری پاک کردم ولی هنوز تو سیستمم هست چکار باید بکنم تورو خداکمک کنید!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    پاسخ:
    سلام
    اگر بصورت معمولی پوشه ویروس را حذف کنید، بدلیل فعال بودن، ویروس از بین نمی رود و شما باید در حالت غیر فعال بودن ویروس  (برای مثال در حالت safe mode) آن را حذف کنید.
    موفق باشید
    واقعاخداخیرتون بده راحت شدم
    سلام ، ممنون از راهنماییت .
    سلام ، خیر ببینی !! واقعا چند روز از کار و زندگی منو انداخته بود !!
    سلام من داخل درایوcروگشتم ولی پوشه6B0161EC3B0865F300006B00F6EF6A19رو پیدا نکردم.لطفاکمک کنید
    پاسخ:
    سلام. این پوشه درون پوشه ProgramData قرار دارد که بصورت پیش فرض مخفی می باشد. یا از طریق FolderOptions پوشه های مخفی را نمایان کنید و یا در قسمت آدرس بار عبارت C:\ProgramData را تایپ کنید.
    داداش خیلی ممنون دست طلا.
    خیلی میخوامت....
    دمت گرم..........
    یه دونه ای
    خیلی دمت گرم با معرفت
    آقا خیلی ممنون اما نام پوشه من یه شماره دیگه بود مهم سه تا فایله که یکیش آیکون قفله و یکی دیگه اش آیکون نارنجی رنگه RSS میباشد با راهنمایی شما پاکش کردم و درست شد ویندوز من سون 64x میباشد ظاهرا در هر ویندوزی نام پوشه و یا شماره طولانی عجیب غریب آن فرق میکند
    سلام من از safe mode پاکش کردم اما مجدد در سیستم وجود دارد علت چیست؟
    پاسخ:
    سلام. منظور شما این است که ویروس همچنان فعال هست؟ یا اینکه تنها فایل های ویروس باقی مانده است؟
    دلم نیومد تشکر نکنم.
    یه دنیا ممنون
    فقط نمیدونم چرا آیکونش از دسکتاپ پاک نمیشه همش پیغام try again میده.
    میشه راهنمایی کنید؟
    ممنون میشم.
    پاسخ:
    سلام. از نرم افزار Unlocker برای حذف فایل هایی که قابل پاک شدن نیستند می توانید استفاده کنید.
    با سلام. من نمی تونم فایل ویروس اواسافت را پیداکنم. لطفا راهنمایی کنید.ممنون
    پاسخ:
    سلام. دقیقا بفرمایید که مشکل چیست؟!
    بابا این دیگه چی بود اوفففففففففففففففففففففففففف
    برا من تو فایل Application Data بود از راهنمایت ممنون
    سلام.رو کامپیوتر من هیچ فایلی به اسم programData وجود نداره .پوشه 6B0161EC3B0865F300006B00F6EF6A19 هم وجود نداره.یا لااقل تو سرچ نشون نمی ده.اصلا آیکون آواسافت هم نیست.چه جوری پوشه اونو پیدا کنم؟
    پاسخ:
    سلام. پوشه ProgramData جزء پوشه های مخفی ویندوز است. ابتدا از FolderOption آنرا نمایان کنید. همچنین تمام تیک های مخفی سازی در قسمت فولدر آپشن را غیرفعال کنید.
    آقا مررررررررررررررررررر30 ممنون از شما
    سلام
    خیلی خیای ممنونم از راهنماییتون
    خدا خیرتون بده
    سلام با اینکه safe mode در ویندوز 7 رو سخت پیدا کردم ولی تونستم پاکش کنم.خیلی ممنون
    خدا رو شکر حذف شد.دمت گرم خیلی خیلی
    خیر ببینی جوون ! دمت گرم
    دست گلت درد نکنه!
    ممنون
    وای مرسی...عالی بود
    وااااااااااااای مرسی.واقعا ممنون.
    صب بعد از وارد شدن به یه سایتی که اصن نفهمیدم کجا بود سیستمم این ویروس رو گرفت.منم هی فک می کردم آنتی ویروسه!
    دستتون درد نکنه جدا.
    حذف شد.
  • فردین طهماسبی
  • سلام توسیستم من اجازه رفتن به safe mod را نمی دهد چکارکنم
    damet garm ....halllllllllll dadiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii......................
    با سلام و عرض خسته نباشید
    من ویندوز xp و seven روی کامپیوترم دارم . ویندوز xp ویروسی شده. با زدن کلید safe mode ویندوز seven لود میشود. safe mode مربوط به xp را جگونه اجرا کنم؟
    پاسخ:
    با سلام.
    safe mode به ویندوز مربوط نمی شود.
    با سلامی دوباره
    من دو ویندوز xp و seven نصب کرده ام و xp آلوده شده بود . با زدن کلید f8 به safe mode ویندوز seven می رفتم و مجبور شدم در ابتدا ویندوز xp را انتخاب کردم ولی قبل از اینکه xp لود شود به صورت دستی restart کنم و دفعه بعد که دوباره xp را انتخاب کردم safe mode مربوط به xp لود شد
    در xp پوشه program data نیست وبا کلیک راست روی آیکن ویروس و گزینه properties آدرس ویروس مشخص شد. پوشه مربوطه و سه فایل داخل آن را delete کردم و از شر ویروس راحت شدم
    از راهنمایی شما بسیار متشکرم
    با سلام از مطلب خوبتون
    لپ تاپ من هم متاسفانه همین ویروس رو گرفته، من از ابتدا متوجه ویروس بودن این برنامه شدم، و فولدرش رو پاک کردم. اما هنوز توی سیستم هست. به شکلی که هیچ انتی ویروسی نمی تونم نصب کنم و اصلا هیچ دانلودی نمی تونم از اینترنت داشته باشم. چون همه ی دانلود ها رو ویروسی تشخیص می ده و خودش دیلیت می کنه. طبق پیام شما از راه safece mode اقدام کردم. اما run و folder option رو در safe mode مخفی کرده ، سعی کردم فعال سازیشون کنم، اما نشد. ایا کلا امیدی هست؟ با تعویض ویندوز بر طرف می شه؟
    بابا تو دیگه کی هستی؟ ؟؟؟
    دمت گرم عمووووووو
    دمت گرم داداش داشت دیونم میکرد
    واقعا" دمتون گرم
    سلام من چندین بار در safe mode هر سه فایل اش رو پاک کردم اما چند ساعت بعد وقتی به اینترنت وصل هستم دوباره پیداش میشه و سیستم رو از کار می اندازه واقعا کلافه شدم
    هر روشی که باشه واقعا روش زیرکانه ای بود
    افرین
    سلام
    دمت گرم سالار
    خرابم کردی با این حرکتت...
    سلام
    با نرم افزار TuneUP هم می تونا خذف کرد
    سلام
    واقعا ازتون ممنونم خیلی زیاد
  • عباس محمدی
  • خیلی خوب بود ازت ممنون که کمکم کردی بسیار ممنون
    سلام ..........................من هزار تا سایت رفتم یه روشایی بهم داد که اصلا به درد نمی خورد ولی راهنمایی شما بی نظیر بود مرسیییییییییییییییییییییییییی
    هر چی بگم کم گفتم واقعا ممنون
    بسه پاچه خواری .......به وبلاگم سر بزن ...بابای
    ای به روح تمام امواتت صلوات و رحمت که از این جونور وحشتناک نجاتم دادی
    از من توی فایل application data بود.
    بازم دمت گرم
    پاسخ:
    سلام. خواهش می کنم...
    در ضمن شما باید اهل یکی از شهرهای شرقی کشور مثل بیرجند یا زاهدان باشید! درسته؟!
    سلاممممم داداش دمت گرم خیلی گلی به مولا
    دمت گرم
    خییلیییی کارت درسته
    داشتم دیوونه می شدم!
    سلام . جیگرتو
    خدا بهت یه پول گنده و یه خوشبختی بزرگتر بده . مرسی یعنی مرگ بود .
    خیلی ممنمون مشکل من حل شد. عالی بود
    یک دنیا ممنوع. دیگه نمی دونستم چی کاربایدبکنم.
    وووووووووووووووووووووووووووووووووووای ایول داداش دمت گرم داشتم دیونه می شدم واقعا دست گلت درنکنه ایوووووووووووووووووووووووووووووووول
    سلام داداش
    خیلی ممنون
    فقط میشه بگی چجوری میشه این ویروس رو کلا از کامپیوتر بیرون کرد؟
    یعنی فقط با حذف این پوشه، کار تمومه یا باید کار های دیگه ای ام انجام داد؟
    ممنون میشم اگه جواب بدی.
    پاسخ:
    سلام
    فایل اصلی ویروس درون همون پوشه قرار داشت که شما مطمئنا حذفش کردی... در صورتی ویروس هنوز در سیستم شما وجود داره که در جاهای دیگه نیز کپی شده باشه... توی سیستم من، با حذف همون یه پوشه، دیگه اثری از ویروس پیدا نشد...
    موفق باشید
    سیستم من به این ویروس آلوده شد ولی فقط یکی از user هام،بقیه user ها مشکلی نداشت.منم اون user آلوده شده رو پاک کردم .
    الان ظاهراَ سیستم مشکلی نداره و مثله قبله ولی هنوز توی پوشه program data فایل های ویروس وجود دارند.
    با پاک کردنش طبق چیزی که گفتین مشکلم کلاَ برطرف میشه؟
    ممنون از لطفتون
    پاسخ:
    سلام. هر اثری که از این ویروس رو دیدید رو شیفت+دیلیت کن!
    سلام دادا خدا خیرت بده اعصاب برامون نزاشته بود خیلی ممنون که وقت میذاری جواب دوستانم میدی خیلی خیلی دمت گرم
    بابا ایول دارین بخدا دمتووووون گرم
    خیلی ممنووووووووووووون
    با کمک شما راحت تونستم پاکش کنم.
    سلام
    من تمام این مراحلو انجام دادم ولی ویروس همچنان فعاله
    سلام
    من تمام مراحل رو انجام دادم ولی ویروسه پاک نشده
    پاسخ:
    سلام. یه بار دیگه به safe-mode برید و ببینید آیا باز هم فایل هایی که گفتم وجود دارند یا نه؟
    سلام خسته نباشید
    من وقتی اسکن میکنم ویروس رو نشون میده اما نمیدونم چیکار کنم تا پاکشون کنه !
    گزینه هاش:filter clear scan log کدومو انتخاب کنم؟؟؟؟؟
    پاسخ:
    سلام
    منظورت از اسکن کردن چیه؟ با آنتی ویروس میخواید این ویروس رو حذف کنید یا منظورتون اسکن از طریق همین ویروس به ظاهر آنتی ویروس هست؟!!!

    ارسال نظر

    کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
    تجدید کد امنیتی