اندرحکایات تعدد وبلاگ! :: خیمه نشین

خیمه نشین

دست نوشته های یک خیمه نشین | یادداشت های شخصی امین روستایی

دنبال کنندگان ۳ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
دست نوشته های یک خیمه نشین
موضوعات نوشته ها
آخرین نوشته ها
آخرین نظرات

اندرحکایات تعدد وبلاگ!

يكشنبه, ۲ خرداد ۱۳۹۵، ۰۹:۳۱ ب.ظ

امروزه و با روی کاراومدن شبکه های اجتماعی موبایلی بالاخص تلگرام، بروز کردن وبلاگ های سنتی قدری سخت بنظر میاد... حالا چه برسه به اینکه چندتا وبلاگ هم داشته باشی! خب مشخصه که سال به سال هم بهشون سرنمیزنی؛ چه برسه به اینکه بروزشون کنی!

و اما ماجرای امروز من!

بصورت اتفاقی و ناخواسته، وارد پنل مدیریتی یکی از وبلاگایی شدم که روزی قرار بود مباحث نرم افزاری رو بصورت تخصصی دنبال کنم. ناخداگاه چشمم به یک نظر افتاد که اولش عید نیمه شعبان رو تبریک گفته بود!! با خودم گفتم چه جالب! طرف همین امروز پیام رو گذاشته! خلاصه زود جوابشو دادم که کاری از خلق گشوده شده باشه و طرف بگه دمش گرم! با وجود اینکه وبلاگ رو آپ نمیکنه ولی فورا جواب میده!

اما خوب که جواب رو ارسال کردم متوجه شدم تاریخ نظر مربوط به 13 خرداد 94 است! یعنی نیمه شعبان پارسال!!

چه حُسن تصادفی!!   ¯/_(ツ)_\¯

  • خیمه نشین

نظرات  (۱)

خخخخ!
بیچاره اون طرف :(

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
تجدید کد امنیتی