دستور از شیمون پرز، اجرا از مسئولان ما :: خیمه نشین

خیمه نشین

دست نوشته های یک خیمه نشین | یادداشت های شخصی امین روستایی

دنبال کنندگان ۳ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
دست نوشته های یک خیمه نشین
موضوعات نوشته ها
آخرین نوشته ها
آخرین نظرات

دستور از شیمون پرز، اجرا از مسئولان ما

چهارشنبه, ۲۹ خرداد ۱۳۹۲، ۰۸:۳۰ ب.ظ
در اواسط سال 89، شیمون پرز، رئیس رژیم صهیونیستی در مصاحبه ای با فاکس نیوز اظهار می کند که «ما باید وضعیتی به وجود بیاوریم که در آن، بودن با احمدی نژاد به یک ننگ تبدیل شود». مسأله ای که پرز اعلام می دارد خیلی زود موضوعیت پیدا میکند تا جایی که همانطور که در انتخابات اخیر مشاهده کردیم، هر کسی برای اثبات خویش، ملزم به جداکردن خود، از احمدی نژاد بود! و می بایست حداقل یک دو اَنگ انحرافی و قانون گریزی و امثالهم به وی بزند تا مردم درباره آن شخص، فکری بد نکنند!

اما دوشنبه هفته جاری، دوباره جناب شیمون پرز در مصاحبه ای با آسوشیتدپرس و رویترز خطابه ای فرمودند مبنی بر اینکه: «نباید گذاشت که محمود احمدی نژاد به خاطر مصیبت هایی که بر سر ملت ایران آورد، از مجازات در امان بماند». و جالب اینجاست که اینبار چند روز قبل از این دستورِ(!) جناب پرز، مسئولان بابصیرت ما دست به کار می شوند و رئیس جمهور کشور خود را به یکی از شعبه های دادگستری استان تهران، احضار می کنند!

هر چند که در روزهای اخیر مصاحبه های فراوانی از «مجریان دستور پرز» انجام شد که خود را معاف از این ... (نمی دانم نامش را چه بگذارم!) دانستند، اما بر کسی خصومت چندی از اهالی سرشناس مجلس و قوه قضاییه با شخص احمدی نژاد پوشیده نیست. خصومت هایی که برای ایشان مهم نیست تا چه اندازه برای کشور، گران تمام می شود. نکته قابل تأمل تر این است که چرا در زمانی که احمدی نژاد دست از حاشیه های خود برداشته و با سکوتی خاص، به دنبال پایان دوران ریاست جمهوی خود است، افرادی سعی دارند به قول معروف چوب لای چرخ وی بگذارند و احمدی نژاد به شیوه ای جز شیوه «طبیعی» از قدرت کنار گذاشته شود!

در این نوشتار قصد ندارم از شخص محمود احمدی نژاد و عملکردش دفاع کنم؛ وی وظیفه دارد در دیوان عالی کشور (و نه قوه قضاییه) حاضر شود و درباره اتهاماتِ علیه خود، پاسخگو باشد(البته با همراه داشتن کارت ملی!). اما خواستم از شأن و جایگاه «رئیس جمهور جمهوری اسلامی ایران» دفاع کنم که به چه راحتی به صلابه کشیده می شود، بدون اینکه آقایان بفهمند در حال بازی کردن در زمین دشمن هستند.


محتوای مرتبط:

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
تجدید کد امنیتی