سیب خوشبو! :: خیمه نشین

خیمه نشین

دست نوشته های یک خیمه نشین | یادداشت های شخصی امین روستایی

دنبال کنندگان ۳ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
دست نوشته های یک خیمه نشین
موضوعات نوشته ها
آخرین نوشته ها
آخرین نظرات

سیب خوشبو!

يكشنبه, ۲۲ تیر ۱۳۹۳، ۰۵:۵۴ ب.ظ

پارسال همچین روزی، اولین پروژه تجاری که تحویل گرفته بودم، آماده شد؛

نرم افزار مدیریت فروشگاه

توی مدتی که در حال کدنویسی برنامه بودم، خیلی فکر کردم که اسمشو چی بذارم! اما چیز جالبی به ذهنم نمیرسید؛ تا روزی که برنامه آماده شد؛ یعنی 15 رمضان که مصادف با ولادت کریم اهل بیت، امام حسن مجتبی علیه‌السلام  بود...

اینجا بود که نیت کردم و اسم اولین پروژه کاری‌ام رو گذاشتم «سیب»؛ یک سیب خوشبو!

اسمی که پیامبر(ص) امام حسن علیه‌السلام را با آن خطاب کرد:

«تو سیب خوشبوی من هستی. تو محبوب من و برگزیده خالص قلبم هستی...»

بنظرم نرم افزار خوب و کاملی شد؛ از رابط کاربری(InterFace) خوبی هم برخوردار هست...


نرم افزار مدیریت فروشگاه سیب

مشخصات نرم افزار مدیریت فروشگاه سیب

فناوری مورد استفاده:
C#.net
Microsoft SQL Server
Stimulsoft Reports
برخی از امکانات نرم افزار:
اضافه کردن، ویرایش و حذف طرف حساب
اضافه کردن، ویرایش و حذف کالا
قابلیت افزودن گروهی طرف حساب ها و کالاها از طریق فایل اکسل
اضافه کردن، ویرایش و حذف صورت حساب فروش
اضافه کردن، ویرایش و حذف صورت حساب خرید
اضافه کردن، ویرایش و حذف تراکنش های مالی دریافت و پرداخت
امکان فیلتر تراکنش های یک طرف حساب خاص
امکان فیلتر تراکنش ها در بازه های زمانی مختلف
قابلیت درج رویداد و یادداشت
گزارش طرف حساب ها، کالاها، صورت حساب ها و تراکنش ها با قابلیت ویرایش توسط کاربر
قابلیت درج مشخصات کامل شرکت در گزارشات به همراه درج  لوگوی شرکت
قابلیت گرفتن انواع خروجی از گزارشات مانند pdf , excel , word , powerpoint , jpg , png ,...
توانایی تهیه نسخه پشتیبان و بازگردانی اطلاعات
جستجوی سریع و پیشرفته در تمامی جداول اطلاعاتی
ثبت ده فعالیت اخیر کاربر
واسط کاربری آسان و قوی
بکارگیری کلیدهای میانبر جهت افزایش سرعت عمل
قابلیت تغییر ظاهر و پوسته نرم افزار
و ....

نظرات  (۳)

  • محمد هادی بقائی
  • مبارکه...
    پاسخ:
    مچکر!
    شما با این همه مهارت می شه بپرسم چند سالتونه؟؟؟یعنی سرپیری تازه کارشناسی تونوگرفتید!!!!!!!!!!
    میشه روتجربه کاری تون حساب کنم؟؟؟؟؟
    پاسخ:
    سلام
    1. کدوم همه مهارت؟!! ؛ آدمای زیادی میشناسم که من در مقابلشون هیچ مهارتی ندارم :(
    2. سن که یه مسئله شخصیه؛ اما تقریبا با هم سن و سالام مدرکمو گرفتم!!!
    3. اگه از عهده‌ش بربیام، در خدمتم...
    یا علی(ع)
  • چاپ کارت ویزیت
  • نرم افزار باحالی باید باشه

    ارسال نظر

    کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
    تجدید کد امنیتی