بایگانی شهریور ۱۳۹۲ :: خیمه نشین

خیمه نشین

دست نوشته های یک خیمه نشین | یادداشت های شخصی امین روستایی

دنبال کنندگان ۳ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
دست نوشته های یک خیمه نشین
موضوعات نوشته ها
آخرین نوشته ها
آخرین نظرات

۳ مطلب در شهریور ۱۳۹۲ ثبت شده است

بابک زنجانی کیست؟
الان سرتاسر سوالم! سوال درباره مردی به نام «بابک زنجانی». هرجا که فکرشو بکنید ردوپایی از این فرد، پیدا میشه: از فیلم‌سازی گرفته تا باشگاه‌داری در فوتبال! از لیست تحریم اروپا گرفته تا فیلم معروف پخش شده توسط احمدی نژاد در مجلس! از اختلاس و پول‌شویی گرفته تا بسیجی و سرباز راننده رئیس کل بانک مرکزی! مردی 43ساله، صاحب 64 شرکت و 17000 کارمند در سراسر دنیا!
  • خیمه نشین
خبر مرکزی واحد!

نقدی بر دیکتاتوری خبری در تلویزیون
[...] مشکل اینجاست که متأسفانه تمام بخش‌های مختلفِ خبریِ تلویزیون، از یک مرکزِ سه‌لتیِ واحد به‌نامِ «واحد مرکزی خبر» تغذیه می‌شوند.(سه‌لتی: واژه ای از لغت‌ستان رضا امیرخانی!) در نتیجه تمام اخباری که از بخش‌های مختلف خبری ولو با دکورها و مجریان متفاوت بیان می‌شود، در واقع یک «خبر مرکزی واحد» می باشند!

  • خیمه نشین
تخریب

میگن یکی از خصوصیات ایرانی‌ها و یا کلاً انسان‌ها، حس «حسادت» هست. البته حس قدرت‌طلبی و صندلی ریاست هم چیزای غیر قابل انکاری هست! مدتی پیش یه مطلب راجبه «مجتمع تحقیقاتی عصر انقلاب» و حضور دکتر احمد اکبری در اونجا نوشتم. چند روز قبل یه ایمان‌نامی، نظری گذاشته بود و با ذکر دلیل، نظر من رو نقض کرده بود. من از روز اول بلاگ‌نویسی، با خودم عهد کرده بودم که...

  • خیمه نشین