پیش بسوی اندروید :: خیمه نشین

خیمه نشین

دست نوشته های یک خیمه نشین | یادداشت های شخصی امین روستایی

دنبال کنندگان ۳ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
دست نوشته های یک خیمه نشین
موضوعات نوشته ها
آخرین نوشته ها
آخرین نظرات

پیش بسوی اندروید

جمعه, ۱۴ اسفند ۱۳۹۴، ۰۹:۳۰ ق.ظ

بالاخره بعد از مدتها گریدل اندروید روی سیستمم به راه افتاد و شروع کردم به فراگیری برنامه نویسی اندروید...

خوشبختانه با اینکه آشنایی چندانی با جاوا نداشتم، خیلی راحت تونستم مباحث مقدماتی‌شو یاد بگیرم و واقعا راحت تر از اونی بود که فکرشو می کردم.

البته هنوز خیلی مونده تا با تمام کتابخونه ها و سرویس هاش آشنا بشم که قاعدتا مستلزم زمان هست....

اما خب دیگه غلتک‌م روی دور افتاده و ایشالا بزودی سعی میکنم اولین اپلیکیشن‌م رو وارد «بازار» کنم...

جا داره همینجا تشکری کنم از «خانواده دات نت» که توی یادگیری اندروید خیلی بهم کمک کردند!

  • خیمه نشین

برنامه نویسی اندروید

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
تجدید کد امنیتی