سینا خدا بگم چیکارت نکنه :: خیمه نشین

خیمه نشین

دست نوشته های یک خیمه نشین | یادداشت های شخصی امین روستایی

دنبال کنندگان ۳ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
دست نوشته های یک خیمه نشین
موضوعات نوشته ها
آخرین نوشته ها
آخرین نظرات

سینا خدا بگم چیکارت نکنه

جمعه, ۳ مهر ۱۳۹۴، ۱۱:۳۶ ب.ظ

فک کنم این بیشترین مدتی هست که وبلاگ خیمه نشین رو بروز نکردم. تقریبا سه ماه!

توی این مدت مشغول چندتا پروژه طراحی سایت بودم. راه اندازی سایت وباسو هم خودش پروژه ای بود و حتی وقت نمیکنم اون رو هم بروز کنم!

دیگه سایت سامانه پیامکی فاخته بماند!

خلاصه حسابی سر خودمو شلوغ کردم؛ حالا این وسط شبکه های اجتماعی موبایلی هم جزئی از وعده های زندگیمون شده. ینی مثلا اگه در طول روز سه مرتبه نماز میخونیم یا سه وعده غذا میخورریم، حداقل شیش مرتبه باید به شبکه های اجتماعی سر بزنیم!

تقریبا هر یکی دو ماه از اکثر گروه های این شبکه ها خارج میشم؛ نه اینکه بخوام کلاس بذارم! واقعا وقت نمیکنم!

من توش موندم اینایی که توی همه شبکه های اجتماعی عضون و فعال هم هستن، کار و زندگی ندارن؟! یه بنده خدایی میشناسم اگه یه ساعت از شبانه روز بیام توی گروه و اون نباشه، نگرانش میشم!

یکسالی میشد که توی فیسبوک نرفته بودم و فک میکردم با روی کار اومدن برنامه هایی مثه واتساپ و اینستاگرام و تلگرام و وایبر و... دیگه کسی زحمت فیلترشکن به خودش نمیده که بخواد بره فیسبوک. اما بازکردن صفحه فیسبوک وباسو باعث شد که پام دوباره به فیسبوک باز بشه و در کمال تعجب دیدم فیسبوک همچنان، پرمخاطب، ادامه میده! آخه مگه میشه...؟ مگه داریم...؟

بعضی وقتا با خودم میگم همه این نرم افزارا رو پاک کنم و وقتمو بذارم برای مطالعه و کارای مثبت تر؛ ولی اعتیاد که شاخ و دم نداره! همه ما به این نرم افزارا معتاد شدیم و خوشبحال کسی که گوشی تاچ نداره! سینا خودم بگم چیکارت نکنه که این گوشیو انداختی به ما!!!!  (︺︹︺)

البته اعتراف میکنم که قبل از "اندرویددار شدن" از نسخه سیمبین واتساپ استفاده میکردم و بعدترش هم با شبیه ساز اندروید از طریق لبتاب میرفتم واتساپ!

ولی خب خلافم در همین حد بیشتر نبود! 

فک کن اگه من این نرم افزارا رو پاک کنم؛ میتونم در روز حداقل نیم ساعت مطالعه کنم و حداقل یک ساعت سایتا و وبلاگام رو بروز کنم!

اما برای پاک نکردن هرکدومشون یه بهونه دارم! :

یه گروه مال رفقای قدیمه که دلم نمیخوام ارتباطم باهاشون قطع بشه. یه گروه مال همکلاسای دانشگاس و به همون دلیل قبلی. یه گروه مال بچه های دانشگاه و به همون دلیل قبل تری!؛ اینستاگرام و فیسبوک هم که ازشون استفاده تبلیغاتی میکنم! پس اینا نباید حذف بشن. میمونه نرم افزار بدبختی مثه وایبر که چون پیام خاصی توش رد و بدل نمیشد پاکش کردم!

البته یه امید دارم! کم کم سر و کله خدمت داره پیداش میشه و بهترین فرصته برای ترک اعتیادهای بد! ترک شبکه های اجتماعی، ترک دیر خوابیدن، ترک بی نظمی(که البته این آخریو تقریبا ندارم :) ) و...

باید بعد از خدمت تفاوت را در خود احساس کنم! ان شاالله  ¯\_(ツ)_/¯

  • خیمه نشین

شبکه های اجتماعی

وباسو

نظرات  (۶)

  • کلنگ همساده
  • بله که میشه، بله که داریم وقتی در این مملکت یک عالمه وقت باید برود به هدر، چرا نرود در فیسبوک و اینستاگرام به ددر!!!!
    پاسخ:
    احسنت؛ ینی شاعرا توی این اوضاع و احوال وقت میکنن شعر بگن آیا؟! 😏
    اشتباه از من بود
    باید میزاشتم نو همون عصر دایناسورها با سیستم سیمبیانت میچرخیدی و از اطرافت بی خبر میبودی
    تا امروز اینجوری نمک نشناسی نکنی
    پاسخ:
    الان نمیشه اشتباهتو جبران کنی آیا؟! ☺
    سلام. آی گفتی امین آقا... حالا فک کن من چی میکشم. سرباز باشی و کارت فقط مربوط به فضای مجازی. یعنی خودت هم نخوای باید بری تو نت و شبکه های اجتماعی
    ای کاش موبایل رو بهت نمی دادم
    پاسخ:
    ای کاش!!!! ☺
    ازخیمه نشین
    به خیمه نشین
    عالی بود
    همچی خوب؛خوب به معنای واقعی کلمه.
    فضای مجازی اطلاعات زیاد و البته در بیشتر موارد سطحی را به سمت ما سرازیر می کند و فرصت عمل به همان دانسته های اندک قبل را هم از ما می گیرد. و بدتر از بودنِ همیشگی در این فضا چیزی است که من نامش را ابتذال سایبری گذاشته ام؛کپی پیست کردنهایی که پشتش اندکی تامل و منطق و تفکری نیست...

    ارسال نظر

    کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
    تجدید کد امنیتی