عکس‌نوشت: شمر زمانه :: خیمه نشین

خیمه نشین

دست نوشته های یک خیمه نشین | یادداشت های شخصی امین روستایی

دنبال کنندگان ۳ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
دست نوشته های یک خیمه نشین
موضوعات نوشته ها
آخرین نوشته ها
آخرین نظرات

عکس‌نوشت: شمر زمانه

پنجشنبه, ۱۵ آبان ۱۳۹۳، ۱۰:۳۳ ق.ظ
متأسفانه امسال اونجور که باید و شاید نتونستم از محرّم استفاده کنم؛ با وجود اینکه از مدت ها پیش دلم براش تنگ شده بود...
هرچند که در بوجود آمدن مشکلات اختیاری نداشتم؛ اما بهرحال بهره بردن از محرّم، سعادت میخواد که امسال زیاد شامل من نشد!
علی الحساب این عکس‌نوشت رو که هول‌هولکی برای یکی از رفقا آماده کردم، اینجا میذارم...
امیدوارم که همگی ادامه دهنده راه حسین(ع) و یارانش باشیم...

شمر زمانه ات را بشناس!!!

اگر هر روز عاشورا و هر زمان کربلاست، هنوز هم صحنه نبرد پا برجاست و ندای هل من ناصراً ینصرنی بگوش می رسد و هنوز هم شمر رجز می خواند و هنوز هم چهره اش عیان است.

شاید اگر یاران حق اندکند، با حسین ماندن را توان ندارند.
درطول همیشه تاریخ، نبرد حق و باطل، قرار روزگار بوده است. و اگر هر روز عاشورا و هر زمان کربلاست، هنوز هم باطلان، هرجا که رمقی در جبهه حق بیابند، آن را کمر می شکنند.

ضعیف الجسم را، بمب بر سرش می ریزند.
و ضعیف النفس را، به لقمه های چرب و نرم، زبان اخته می کنند.

و هنوزهم برای بلندقامتان، اسلحه ای جز نامردی ندارند، وعده امان می دهند و آب بر کودکانش می بندند.
و البته که در وعده ی آن ها وفایی نیست.

طرح گرافیکی: شمر زمانه ات را بشناس!!!

شمر زمانه ات را بشناس

نظرات  (۲)

میدونی وبلاگت بهانه هست
خودتو عشقی
بابادمطلب بزار
بوق نیستیما

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
تجدید کد امنیتی