سازمان‌های مدافع حقوق بشر، مردم غزه را «بشر» تلقی نمی‌کنند :: خیمه نشین

خیمه نشین

دست نوشته های یک خیمه نشین | یادداشت های شخصی امین روستایی

دنبال کنندگان ۳ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
دست نوشته های یک خیمه نشین
موضوعات نوشته ها
آخرین نوشته ها
آخرین نظرات

امین روستا در گفتگو با مطالبه گر گفت: اگر در سال های گذشته برای جنایات و وحشیگری های صهیونیست ها نیاز به یادآوری و بازخوانی رویدادهای گذشته بود، امروز و در همین لحظه، این وقایع جنایتکارانه در حال وقوع است. اگر در سال های گذشته و با فرا رسیدن روز قدس، عده ای روشنفکر غرب‌زده چشم خود را بروی واقعیات می بستند و شعار «نه غزه، نه لبنان» سر می دادند، امروز هیچ توجیهی در عدم حمایت از مردم مظلوم غزه ندارند و در صورت تکرار مواضع گذشته خود، تنها شعور خود را زیر سوال خواهند برد. هرچند که هم اکنون نیز با سکوت خود ، منطق و نفس خفته خود را بر همگان آشکار ساختند.

وی همچنین گفت: بدون شک مجامع بین المللی صدای ناله ها  و تصاویر کودکان این سرزمین را واضحتر از هر کس دیگری شنیده و دیده اند. اما مشکل از ماهیت این سازمان ها و نگاهشان به اینگونه مسائل است؛ آنان اساسا مردم این سرزمین را «بشر» تلقی نمیکنند که حال بخواهند حقوق بشر را برای آنها پیگیری نمایند. کدام انسان و سازمان عدالت جویی می تواند این فجایع را ببیند و سکوت اختیار کند.

مدیر مسئول نشریه دانشجویی خیمه ادامه داد: ماهیت این سازمان ها همانند متولیان آن، استکباری است و انتظار کمک از آنها امری بیهوده تلقی می شود. سران بی آبروی عرب هم که جیره خوار همین مستکبران غربی اند و اساسا غیرت و وجدان، در شکم پر از شهوت این بظاهر مردان، غرق شده است و چیزی جز پلیدی در وجود آنان قرار ندارد.

روستا همچنین گفت: متأسفانه مسلمانان و دول اسلامی در طول تاریخ همواره چوب تفرقه و عدم روشن‌بینی در قبال مواجهه با دشمنان را خورده اند. تا زمانیکه مسلمانان از درک دشمن واقعی عاجزند و در تحجر قومی و مذهبی خود غوطه ورند، وضع موجود تغییری نخواهد کرد.

وی ادامه داد: دشمنان اسلام نیز بخوبی بر این مسئله واقفند و همانطور که مشاهده می کنید، در اکثر مصائب امروزی سرزمین های اسلامی، افراد و گروه های مختلف به اسم اسلام در حال کشتار سایر مسلمانان هستند و مستکبرین غربی از راه دور این عروسکهای خیمه شب بازی را کنترل و هدایت می کنند.

فعال دانشجویی دانشگاه سیستان و بلوچستان همچنین گفت: وعده خداوند حق است و بی شک روزی وعده الهی که همان پیروزی مستضعفان عالم است، فرا خواهد رسید. رژیم منحوس صهیونیستی نیز روز به روز از قدرت پوشالی اش کاسته شده و امروز از هر زمان دیگری به پایان خود نزدیک شده است.

روستا در پایان اظهار داشت: تشکل های دانشجویی همیشه پیش قراول حرکات ضد استکباری و عدالت خواهانه بوده اند و امسال نیز همانند گذشته علاوه بر حضور پررنگ خود می بایست سایرین را به حضور در این حرکت عدالتخواهانه ترغیب کنند و آنها را از پشت پرده این وقایع شوم آگاه سازند.

  • خیمه نشین

gaza

حقوق بشر

روز قدس

غزه

نظرات  (۱)

لطفا بازی کابوس مرکاوا را بصورت یک پست یا خبر در سایت و وبلاگتان معرفی کنید
تا شما هم نقشی در این جنگ نرم داشته باشید
در صورت امکان kabosemerkava.blogfa .com را لینک کنید

.......................................
چند سال پیش توفیق اون رو داشتیم که یک بازی کامپیوتری بر علیه اونها و در به تصویر کشیدین مظلومیت مردم غزه بسازیم که مشکلاتی پیش اومد و نشد که موفق به انتشار بازی بشیم .
مشکل از سمت خودم بود و من قطعا به خودم ستم کردم .هم به خودم و هم به دوستانی که در این کار و در ساختش به من کمک کردن.

اما حالا میخوام با خدا معامله کنم و بدون هیچ ترسی و تردیدی این بازی رو انتشار بدم . در انتشار این بازی شما هستید که اگه خدا بخواد من رو و هدفم رو یاری خواهید کرد .
کلیپ های بازی در سایت آپارات
نمای منو :http://www.aparat.com/v/OBFQn

نمای بازی :http://www.aparat.com/v/nN4Vc

لینک دانلود 1 :

http://www.astroupload.com/do.php?filename=1406962540841.zip

لینک دانلود 2 :
http://uplod.ir/41guztv512cr/KaboseMerkava.zip.htm


لینک ویدیو ها در یوتیوب

نمایی از بازی http://youtu.be/9eb6GUdNazM

نمایی از منو : http://youtu.be/yFLj5crnTUs

شما مجاز به تغییر صفحه اول بازی هستید و میتونید اون رو در هر جایی آپلود کنید یا حتی به فروش برسونید . فقط کمک کنید این بازی پخش بشه . حتی اگه میتونید مطلب رو ترجمه کنید و به زبان های دیگر قرار بدید و در این جنگ نرم سهیم باشید .

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
تجدید کد امنیتی