فرزند ناخلف :: خیمه نشین

خیمه نشین

دست نوشته های یک خیمه نشین | یادداشت های شخصی امین روستایی

دنبال کنندگان ۳ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
دست نوشته های یک خیمه نشین
موضوعات نوشته ها
آخرین نوشته ها
آخرین نظرات

فرزند ناخلف

دوشنبه, ۲۴ تیر ۱۳۹۲، ۰۳:۳۵ ب.ظ

فلانی برای دومین سال پیاپی؛ صادرکننده نمونه سال!

هر چی خواستم دیگه اسمی از این بشر توی وبلاگم نبرم، نتونستم... خداییش خیلی زورم می‌گیره... چرا هر حرفی خواست می ‌زنه و کسی بهش کاری نداره... هر تهمتی رو به هر شخص یا عنصر نظام زده... یه روز دولت، یه روز شورای نگهبان، یه روز وزارت اطلاعات؛ حالا کاش حرفاش یه کم و فقط یه کم منطقی و عقلانی بود و می‌شد روی اون حساب باز کرد؛ بعد یه عده می‌آن و اسمشو میذارن : منتقد نظام! چرا؟ چون «بی‌بی‌سی‌چی» گفته؟ چرا؟ چون سوژه درست کرده برای معاندین و نه منتقدین!

یادمه پارسال یه حرفی زده بود که حسابی برای بی‌بی‌سی‌چی ها سوژه شده بود و حسابی از حرفاش «استفاده» کردند... منم یه تیکه توی «شورنامه»!!! نوشتم که : فلانی از نظر ما «صادرکننده نمونه سال» معرفی میشه و ما ازش قدردانی می‌کنیم... به نظرم برای سال دوم هم باید ایشون رو صادرکننده نمونه سال معرفی کرد؛ چون مطمئنم هیچ صنعتی به اندازه ایشون نمی‌تونه خوراک به خارج از کشور صادر کنه!


قَالَ یَا نُوحُ إِنَّهُ لَیْس مِنْ أَهْلِک إِنَّهُ عَمَلٌ غَیرُ صالِحٍ ...


بی ربط: شایعه مضحکی پیچیده بود که این ناخلف احتمالا به عنوان «وزیر فرهنگ و ارشاد» معرفی بشه... ناخواسته یاد «حال فعلی مهاجرانی» افتادم... بگذریم...

توی این روزها و شبها دعا کنیم که خدا همه ما رو به راه راست هدایت کنه... ایشالا ایشون هم تغییر روش و منش بده و همیشه در داخل کشور و نظام بمونه...


نظرات  (۱)

  • محمدباقرفیروزی
  • با سلام
    پسر نوح با بدان بنشست خاندان نبوتش گم شد
    در صدر اسلام نیز بودند کسانیکه سالها در رکاب پیغمبر شمشیر زدند اما علقه آنها به فرزند ناخلفشان آنها را به لجن زار بی دینی و مقابله با ولی زمان بپا داشت .
    خدا آخر و عاقبت همه را ختم به خیر نماید .

    ارسال نظر

    کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
    تجدید کد امنیتی