جلسات مشترک دولت و مجلس؛ خوب ، بد ، زشت! :: خیمه نشین

خیمه نشین

دست نوشته های یک خیمه نشین | یادداشت های شخصی امین روستایی

دنبال کنندگان ۳ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
دست نوشته های یک خیمه نشین
موضوعات نوشته ها
آخرین نوشته ها
آخرین نظرات

جلسات مشترک دولت و مجلس؛ خوب ، بد ، زشت!

جمعه, ۶ بهمن ۱۳۹۱، ۰۶:۳۶ ب.ظ

هفته قبل خبری مبنی بر برگزاری جلسات مشترک اقتصادی دولت و مجلس منتشر شد. الان چند روز از برگزاری این جلسات می گذرد. هر چند که ظاهرا عده ای نمی توانند همدلی مسئولان برای حل مسائل معیشتی مردم را ببینند و با به کار بردن عباراتی چون "نگران کننده بودن جلسات" یا "لابی اقتصادی دولت و مجلس" سعی بر سیاه نمایی موضوع دارند.
اینکه در چنین جلساتی نظرات متفاوتی بیان شود که مورد تأیید طرفین نباشد، امری طبیعی است. و حتی احتمال این می رود که دولت و مجلس به نقطه نظر مشترکی بر سر مسائل اقتصادی (که هدفمندی یارانه ها بحث اصلی آن می باشد) نرسند. هر چند که حسینی، وزیر اقتصاد، امروز در حاشیه همایش روز جهانی گمرک در جمع خبرنگاران گفته است که "به میزان قابل توجهی نگاه هر دو طرف به هم نزدیک شده" و "تفاهم و اجرای هدفمندی‌ یارانه‌ها در این جلسات وجود دارد". وی از انتشار نتایج این جلسات در هفته آینده خبر داده است.
اما خارج از اینکه چه نتیجه ای در پایان این جلسات حاصل می شود، بیان این نکته حائز اهمیت است که بالاخره دولت و مجلس بر سر یک میز نشسته و دور از جنجال و هیاهوی رسانه ای به دنبال حل مشکلات جامعه هستند. هر چند متأسفانه این اتفاق خیلی دیر در حال رخ دادن می باشد
و اگر طی سال های اخیر چنین جلساتی به صورت مستمر برگزار می شد، شاید وضع اقتصادی کشور مثل امروز نبود.
البته در این مورد کوشش دولت برای سر و سامان دادن به وضع اقتصادی آن هم در وضعیتی که شاید خود دیگر مجری امور جامعه نباشد، نیز جای تحسین دارد. هر چند که برخی طبق معمول این تلاش دولت را حربه ای برای مدیریت آرا در انتخابات 92 می دانند!

میگویم: بعضیا نونشون از  نق زدن در میاد... بعضیا هم اگه یه روز به مسئولین انگ نزنند، روزشون شب نمیشه ... شایدم رنکینگ سایتشون میاد پایین ... ما که از افکار آقای ایکس خبر نداریم ... خودشون می دوننن و خدای خودشون ...

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
تجدید کد امنیتی